Merhaba Ziyaretçi! Sitemize Hoşgeldiniz.

Ko-pvp.com içeriklerinden tamamiyle faydalanabilmek için lütfen giriş yapın ya da üye olun.

veya Kayıt ol

SOURCE Database'den Ayarlanamayan Bazı Skill Damagelerini Düzenleme [Anger Skill Damagesi Ayarlama]

aakinci

Cahilden bir tık yukarısı ...
Katılım
8 Şub 2020
Mesajlar
252
Tepkime puanı
124
Puanları
1,293
Yaş
29
Anger skili yani PK alanlarında 5 defa ölen bir oyuncunun kullanabildiği alan ile etrafındaki düşmanlara kullanan kişinin level değerine göre damage atan skill'in vurduğu damageyi nasıl değiştireceğimizi sizlere anlatacağım. Normal şartlarda magic_type3 skili olan anger, diğer mage alan skilleri vs. gibi direkt olarak DB üzerinden damage ayarlaması yapılamamaktadır. Bakalım ayarlaması nasıl yapılıyormuş.
Konuya Like leri şimdiden alayım :)

 

ggh07

AKTIVE USER
Katılım
23 Mar 2020
Mesajlar
218
Tepkime puanı
16
Puanları
318
Yaş
28
güzel çalışma olmuş ellerine sağlık
 

D3xtroX

New Developer
Katılım
25 Kas 2019
Mesajlar
92
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Yaş
26
iyi yardım, teşekkürler
 

YNG

New Developer
Katılım
28 Haz 2017
Mesajlar
87
Tepkime puanı
12
Puanları
208
Yaş
31
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Meraktan ama hasarların bazıları GetMagicDamage Ayarlanıyor Classlara Görede Ayarlana bilir..



Buda Benim Target Classlarına Göre Geliştirdiğim Kod..
 

YNG

New Developer
Katılım
28 Haz 2017
Mesajlar
87
Tepkime puanı
12
Puanları
208
Yaş
31
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Buda Unit.Cpp Eklediğim Kod
// These two only apply to players
if (pTarget->isPlayer())
{
damage = GetACDamage(damage, pTarget); // 3. Additional AC calculation....
// Give increased damage in war zones (as per official 1.298~1.325)
// This may need to be revised to use the last nation to win the war, or more accurately,
// the nation that last won the war 3 times in a row (whether official behaves this way now is unknown).
if (GetMap()->isWarZone())
damage /= 3;
else
damage /= 2;

if (g_pMain->m_bisDamage == false)
{
if (!isMage())
{
_CLASS_DAMAGE* pCoefficientDamage = g_pMain->m_CoefficientDamageArray.GetData(GetClass());
if (pCoefficientDamage != nullptr)
{
double dm = (double)damage;

if (TO_USER(pTarget)->isWarrior())
dm *= pCoefficientDamage->sWarrior;
else if (TO_USER(pTarget)->isMage())
dm *= pCoefficientDamage->sMage;
else if (TO_USER(pTarget)->isPriest())
dm *= pCoefficientDamage->sPriest;
else if (TO_USER(pTarget)->isRogue())
dm *= pCoefficientDamage->sRogue;

damage = (int32)dm;
}
}
}
}
 

alee33

New Developer
Katılım
11 Nis 2020
Mesajlar
144
Tepkime puanı
1
Puanları
18
Yaş
41
Teşkürler
 

Szalai

New Developer
Katılım
10 May 2021
Mesajlar
23
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Yaş
30
Konum
ANKARA
Anger skili yani PK alanlarında 5 defa ölen bir oyuncunun kullanabildiği alan ile etrafındaki düşmanlara kullanan kişinin level değerine göre damage atan skill'in vurduğu damageyi nasıl değiştireceğimizi sizlere anlatacağım. Normal şartlarda magic_type3 skili olan anger, diğer mage alan skilleri vs. gibi direkt olarak DB üzerinden damage ayarlaması yapılamamaktadır. Bakalım ayarlaması nasıl yapılıyormuş.
Konuya Like leri şimdiden alayım :)

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***




teşekkürler
 
Üst